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Writing for Interaction: Crafting the Information Experience for Web and Software Apps ペーパーバック – イラスト付き, 2013/4/5
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- 本の長さ292ページ
- 言語英語
- 出版社Morgan Kaufmann
- 発売日2013/4/5
- 寸法19.05 x 1.75 x 23.5 cm
- ISBN-100123948134
- ISBN-13978-0123948137
商品の説明
レビュー
"Here [Lior] explains how to design and create the content that customers rely on to interact with a software application successfully ― such as the labels on virtual buttons to click, or step-by-step instructions displayed on pages. The information would be useful for technical writers and instructional designers, or whoever on the development team is responsible for writing, editing, or reviewing the user interface text." --Reference & Research Book News, October 2013
著者について
登録情報
- 出版社 : Morgan Kaufmann; 第1版 (2013/4/5)
- 発売日 : 2013/4/5
- 言語 : 英語
- ペーパーバック : 292ページ
- ISBN-10 : 0123948134
- ISBN-13 : 978-0123948137
- 寸法 : 19.05 x 1.75 x 23.5 cm
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著者について
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