¥20,750 税込
ポイント: 208pt  (1%)  詳細はこちら
無料配送 6月13日-20日にお届け(19 時間 21 分以内にご注文の場合)
詳細を見る
通常9~10日以内に発送します。 在庫状況について
¥20,750 () 選択したオプションを含めます。 最初の月の支払いと選択されたオプションが含まれています。 詳細
価格
小計
¥20,750
小計
初期支払いの内訳
レジで表示される配送料、配送日、注文合計 (税込)。
出荷元
uk_books_and_music
出荷元
uk_books_and_music
販売元
(97361件の評価)
販売元
(97361件の評価)
支払い方法
お客様情報を保護しています
お客様情報を保護しています
Amazonはお客様のセキュリティとプライバシーの保護に全力で取り組んでいます。Amazonの支払いセキュリティシステムは、送信中にお客様の情報を暗号化します。お客様のクレジットカード情報を出品者と共有することはありません。また、お客様の情報を他者に販売することはありません。 詳細はこちら
支払い方法
お客様情報を保護しています
Amazonはお客様のセキュリティとプライバシーの保護に全力で取り組んでいます。Amazonの支払いセキュリティシステムは、送信中にお客様の情報を暗号化します。お客様のクレジットカード情報を出品者と共有することはありません。また、お客様の情報を他者に販売することはありません。 詳細はこちら
Kindleアプリのロゴ画像

無料のKindleアプリをダウンロードして、スマートフォン、タブレット、またはコンピューターで今すぐKindle本を読むことができます。Kindleデバイスは必要ありません

ウェブ版Kindleなら、お使いのブラウザですぐにお読みいただけます。

携帯電話のカメラを使用する - 以下のコードをスキャンし、Kindleアプリをダウンロードしてください。

KindleアプリをダウンロードするためのQRコード

著者をフォロー

何か問題が発生しました。後で再度リクエストしてください。

Realism, Photography and Nineteenth-Century Fiction (Cambridge Studies in Nineteenth-Century Literature and Culture, Series Number 60) ハードカバー – イラスト付き, 2008/5/1


{"desktop_buybox_group_1":[{"displayPrice":"¥20,750","priceAmount":20750.00,"currencySymbol":"¥","integerValue":"20,750","decimalSeparator":null,"fractionalValue":null,"symbolPosition":"left","hasSpace":false,"showFractionalPartIfEmpty":true,"offerListingId":"KCYrQz3xIzf5LcuWVg9nltNBj6ematIbrGfU7eR8a7svued%2BCcr6nQbL%2BntjTJSgax%2FQkiyCpKt9dSk3RK0vDNgJOo29AejFjWmzmVh8Rk7YloxkuRNg1qnXLDzivbk%2FxEO9dn3opgFQSkGIw0tWJ%2BakznNZ2nMX8e9hKilvjuBEwU86wtVCPA%3D%3D","locale":"ja-JP","buyingOptionType":"NEW","aapiBuyingOptionIndex":0}]}

購入オプションとあわせ買い

This fascinating account of the relationship between photography and literary realism in Victorian Britain draws on detailed readings of photographs, writings about photography, and fiction by Charles Dickens, George Eliot and Oscar Wilde. While other critics have argued that photography defined what would be 'real' for literary fiction, Daniel A. Novak demonstrates that photography itself was associated with the unreal - with fiction and the literary imagination. Once we acknowledge that manipulation was essential rather than incidental to the project of nineteenth-century realism, our understanding of the relationship between photography and fiction changes in important ways. Novak argues that while realism may seem to make claims to particularity and individuality, both in fiction and in photography, it relies much more on typicality than on perfect reproduction. Illustrated with many photographs, this book represents an important contribution to current debates on the nature of Victorian realism.

商品の説明

レビュー

'… the strength of the book is in the way that it causes one to think differently about what is 'typical' of Victorian photographic practice and how its first subjects regarded it. Novak persuades that the Victorian camera - like Facebook today - was an instrument of fiction as much as fact, of abstraction as much as personalisation, not the petrification of a 'frozen moment' but the production of a technology as fluid as the writer's pen.' Zeitschrift für Anglistik und Amerikanistik

'Novak's … achievement is to highlight a neglected vein of nineteenth-century literature and visual culture, one that makes sense of some of the most important yet eccentric masterpieces of the era and positions them crucially as an alternative approach to the question of realism.' Novel: A Forum on Fiction

著者について

Daniel A. Novak is Assistant Professor of English at Louisiana State University.

登録情報

  • 出版社 ‏ : ‎ Cambridge University Press; 第1版 (2008/5/1)
  • 発売日 ‏ : ‎ 2008/5/1
  • 言語 ‏ : ‎ 英語
  • ハードカバー ‏ : ‎ 252ページ
  • ISBN-10 ‏ : ‎ 0521885256
  • ISBN-13 ‏ : ‎ 978-0521885256
  • 寸法 ‏ : ‎ 17.78 x 2.54 x 25.4 cm

著者について

著者をフォローして、新作のアップデートや改善されたおすすめを入手してください。
Daniel Akiva Novak
Brief content visible, double tap to read full content.
Full content visible, double tap to read brief content.

著者の本をもっと発見したり、よく似た著者を見つけたり、著者のブログを読んだりしましょう

カスタマーレビュー

この商品をレビュー

他のお客様にも意見を伝えましょう

まだカスタマーレビューはありません