-7% ¥5,140¥5,140 税込
ポイント: 51pt
(1%)
配送料 ¥495 6月24日-7月7日にお届け
発送元: ハウス オブ トレジャー 販売者: ハウス オブ トレジャー
¥3,065¥3,065 税込
ポイント: 31pt
(1%)
配送料 ¥80 7月4日-15日にお届け
発送元: Ergodebooks Ships From USA 販売者: Ergodebooks Ships From USA
無料のKindleアプリをダウンロードして、スマートフォン、タブレット、またはコンピューターで今すぐKindle本を読むことができます。Kindleデバイスは必要ありません。
ウェブ版Kindleなら、お使いのブラウザですぐにお読みいただけます。
携帯電話のカメラを使用する - 以下のコードをスキャンし、Kindleアプリをダウンロードしてください。
サンプル サンプル
Readicide: How Schools Are Killing Reading and What You Can Do About It ペーパーバック – イラスト付き, 2009/2/2
購入オプションとあわせ買い
- ISBN-101571107800
- ISBN-13978-1571107800
- 版第1
- 出版社Routledge
- 発売日2009/2/2
- 言語英語
- 寸法15.24 x 1.27 x 22.86 cm
- 本の長さ160ページ
商品の説明
レビュー
"Those with a vested interest in the education of American youth--in other words, everyone who has reached the age of reason--should read this book and share it with others." - American School Board Journal
"Rather than dwelling on the problem, Gallagher centers on explaining concrete ways schools can improve literature teaching, focusing on comprehension and producing lifelong readers." - Catholic Library World
"Readicide is an intriguing look at many possible solutions to the problem of the decline of reading in American schools." - Midwest Book Review
著者について
登録情報
- 出版社 : Routledge; 第1版 (2009/2/2)
- 発売日 : 2009/2/2
- 言語 : 英語
- ペーパーバック : 160ページ
- ISBN-10 : 1571107800
- ISBN-13 : 978-1571107800
- 寸法 : 15.24 x 1.27 x 22.86 cm
- カスタマーレビュー:
著者について
著者の本をもっと発見したり、よく似た著者を見つけたり、著者のブログを読んだりしましょう
カスタマーレビュー
私たちの目標は、すべてのレビューを信頼性の高い、有益なものにすることです。だからこそ、私たちはテクノロジーと人間の調査員の両方を活用して、お客様が偽のレビューを見る前にブロックしています。 詳細はこちら
コミュニティガイドラインに違反するAmazonアカウントはブロックされます。また、レビューを購入した出品者をブロックし、そのようなレビューを投稿した当事者に対して法的措置を取ります。 報告方法について学ぶ
他の国からのトップレビュー
Thank you for condensing what good teachers coast to coast, and especially those of us in inner-city classrooms see, know and worry over still. I was recently in a room talking to State Board of Education Members from over 10 states. Our topic: Teacher Empowerment. In my opinion, not one said anything half as brave as what you've written here, nor did many of them seem to understand what we've done for the last 20 plus years. This book, your book, is teacher empowerment in its most authentic form and as stated in the introduction, should be read by educators coast to coast.
As a 25 year teacher here in southeast San Diego, and an author of many articles on similar subjects that you've addressed I applaud you. This book will now be gifted to my student teachers and interested parents alike. Know please that there are teachers pushing back on the elephant in the classroom, and that we are working to make change so that kids love reading, and future adults too.