大きく音像が変わるバンドではないが、近年の作品にはないものがこの作品にはある。
それが何かわからないから20年聴き続けてきたし、これからも聴くだろう。
生きる上で感じる色んな喜怒哀楽に寄り添ってくれるマスターピース。特に後半の畳み掛けで感情が揺さぶられる。寒い季節に聴きたくなる。
In Motion
仕様 | 価格 | 新品 | 中古品 |
CD, 2006/4/5
"もう一度試してください。" | 1枚組 |
—
| — | ¥148 |
CD, 限定版, インポート, 2005/3/21
"もう一度試してください。" | 限定版, インポート |
—
| — | ¥330 |
CD, インポート, 2009/6/30
"もう一度試してください。" | インポート |
—
| — | ¥5,889 |
この商品をチェックした人はこんな商品もチェックしています
ページ 1 以下のうち 1 最初から観るページ 1 以下のうち 1
登録情報
- メーカーにより製造中止になりました : いいえ
- 梱包サイズ : 14.09 x 12.63 x 1.37 cm; 94.4 g
- メーカー : Bravestar
- EAN : 5024545366921
- レーベル : Bravestar
- ASIN : B000C05Y2C
- ディスク枚数 : 1
- Amazon 売れ筋ランキング: - 886,040位ミュージック (ミュージックの売れ筋ランキングを見る)
- - 26,427位ヘヴィーメタル
- - 203,775位ロック (ミュージック)
- - 342,435位輸入盤
- カスタマーレビュー:
カスタマーレビュー
星5つ中4.7つ
5つのうち4.7つ
全体的な星の数と星別のパーセンテージの内訳を計算するにあたり、単純平均は使用されていません。当システムでは、レビューがどの程度新しいか、レビュー担当者がAmazonで購入したかどうかなど、特定の要素をより重視しています。 詳細はこちら
36グローバルレーティング
虚偽のレビューは一切容認しません
私たちの目標は、すべてのレビューを信頼性の高い、有益なものにすることです。だからこそ、私たちはテクノロジーと人間の調査員の両方を活用して、お客様が偽のレビューを見る前にブロックしています。 詳細はこちら
コミュニティガイドラインに違反するAmazonアカウントはブロックされます。また、レビューを購入した出品者をブロックし、そのようなレビューを投稿した当事者に対して法的措置を取ります。 報告方法について学ぶ
-
トップレビュー
上位レビュー、対象国: 日本
レビューのフィルタリング中に問題が発生しました。後でもう一度試してください。
2013年5月27日に日本でレビュー済み
Amazonで購入
前々からほしかったというのもありますがCDで届くのを待たなくてもよいというのがいいと思います!!
2005年6月4日に日本でレビュー済み
米フロリダの4人組エモバンド
コープランドの2nd。
アコースティック楽器の音色を
生かした音づくり。
その繊細で切ないメロディ、
アーロンの
透明感のある高音ヴォーカル、
そして素晴らしいハーモニー。
この2ndでは
北欧のMewを思わせる清涼感と透明感が
より増幅されているように感じる。
エモーショナルでタイトなナンバーから
ミディアム・テンポ、バラードに至るまで
流れるように美しいアレンジで
より美しく、センチメンタルに
そしてドラマティックに
仕上がっている。
ヴォーカルのアーロンは
1stのレコーディング中に恋人が病に倒れ、
祖母の死を経験したという。
だからだろうか、
1stは切なく、儚いイメージが
強く感じられた。
この2ndでは、もちろん
切なさや儚さは感じられるのだが
同時に力強さや希望のような
ポジティブなイメージと
大らかで優しい包容感が感じられる。
苦難を乗り越え
より成長したアーロン、
そして彼を支え、共に歩むバンドの
結束力が感じられる
良いチーム状態が反映された
素晴らしいアルバムだと思う。
エモという枠に囚われず
美しいメロディとハーモニーを愛する
すべてのロック・ファンに聴いてもらいたい作品だ。
コープランドの2nd。
アコースティック楽器の音色を
生かした音づくり。
その繊細で切ないメロディ、
アーロンの
透明感のある高音ヴォーカル、
そして素晴らしいハーモニー。
この2ndでは
北欧のMewを思わせる清涼感と透明感が
より増幅されているように感じる。
エモーショナルでタイトなナンバーから
ミディアム・テンポ、バラードに至るまで
流れるように美しいアレンジで
より美しく、センチメンタルに
そしてドラマティックに
仕上がっている。
ヴォーカルのアーロンは
1stのレコーディング中に恋人が病に倒れ、
祖母の死を経験したという。
だからだろうか、
1stは切なく、儚いイメージが
強く感じられた。
この2ndでは、もちろん
切なさや儚さは感じられるのだが
同時に力強さや希望のような
ポジティブなイメージと
大らかで優しい包容感が感じられる。
苦難を乗り越え
より成長したアーロン、
そして彼を支え、共に歩むバンドの
結束力が感じられる
良いチーム状態が反映された
素晴らしいアルバムだと思う。
エモという枠に囚われず
美しいメロディとハーモニーを愛する
すべてのロック・ファンに聴いてもらいたい作品だ。
2006年5月4日に日本でレビュー済み
休日のティータイムに差し込む穏やかな日差し。時折吹くさわやかで涼しい風。かすかに耳に届く、楽しそうに遊ぶ子供のはしゃぎ声…そんな場面にぴったりなアルバムだと思います。BGMに適しているという意味ではなく、そうすることによって一週間の疲れが癒され、いつの間にか活力が戻ってくる感覚を味わえるのです。読書しながら自然に眠りにつくのもいいし、しっとり聴き込むのもいい。最高の癒しと言われれば確かに否定はできないです。なんか昔から知っていたかのように自然に、そして素直に頭に流れ込んでくるメロディー。懐かしいけど新しい、死ぬまで聴いていけそうなくらいのアルバムです。
2005年3月19日に日本でレビュー済み
「泣きエモ」と勝手なジャンルを作ってしまった傑作デビュー・アルバムに次ぐセカンド・アルバムが遂にリリース!今作も泣きのスロー・ソングからストレートなサウンドまで幅広い作品です!泣きエモ健在!言わずもがなの傑作アルバム!
2005年11月9日に日本でレビュー済み
COPELANDファンの方はできれば読まないでください。
あまり良い評価ではないので。
Mewのような音を期待している人にはお勧めできません。
たしかに繊細で力強いという点は共通しているのですが、
彼らは日向の住人です。
日陰もしくは闇の中の音を求めていた私としては、
ちょっと期待はずれでした。
でも声はいいですよ、かなり。
もしかするとMewのJonasより女の子みたいかも。
あまり良い評価ではないので。
Mewのような音を期待している人にはお勧めできません。
たしかに繊細で力強いという点は共通しているのですが、
彼らは日向の住人です。
日陰もしくは闇の中の音を求めていた私としては、
ちょっと期待はずれでした。
でも声はいいですよ、かなり。
もしかするとMewのJonasより女の子みたいかも。
他の国からのトップレビュー
Karen
5つ星のうち4.0
Few scratches
2021年1月15日にカナダでレビュー済みAmazonで購入
Arrived on time, unfortunately there were a few scratches on the vinyl but no issues when playing it.
Kristie J
5つ星のうち5.0
Quite a gem!
2015年8月24日にアメリカ合衆国でレビュー済みAmazonで購入
I love this album from one of my favorite bands. Beautiful sound with intelligent lyrics. I'm always on the lookout for great music, and I'm happy to have discovered this band.
Lani Tyler
5つ星のうち5.0
Five Stars
2018年2月7日にアメリカ合衆国でレビュー済みAmazonで購入
My son loved it.
Amazon Customer
5つ星のうち5.0
Five Stars
2015年11月24日にアメリカ合衆国でレビュー済みAmazonで購入
Excellent product and service.
Natwe Webna
5つ星のうち4.0
Perfection surrounded by imperfection
2005年10月26日にアメリカ合衆国でレビュー済みAmazonで購入
When I first heard Copeland's "Beneath Medicine Tree" some two years ago, I wasn't sure how much I liked the band. That CD was mostly a low-key mix of acoustic emo and Gin Blossoms-style pop-rock. However-as is the case with most people, I'm sure-I grew to love singer Aaron Marsh's crooning and the band's two-guitar textures and song structures.
This CD seems like a natural progression for the band. The hard songs are harder and the soft songs are more contemplative. From a production standpoint, the overall sound quality on "In Motion" is leaps and bounds ahead of "Medicine Tree." The vocals are cleaner, the guitars are more punchy, the bass really growls (when called for) and the drums are very tight and sound incredible.
As far as songs go, there are a few absolute gems here. What surprises me about other people's reviews is that not many are singling out "Love is a Fast Song." The song is easily the best on the album, easily the best of Copeland's career thus far, and-truly-the best emo song I have ever heard. It is perfect in every way-lyrically, musically and technically. The opening guitar riff is heavy, sludgy and would have made Quicksand jealous. That one riff is like nothing Copeland has done before-it's a shame there weren't more like it on the album (but I'll get to that in a bit). The bass and drums during the verses are marvelously tight and drive the heart-wrenching vocals home more perfectly than any rock song I've heard. And I cannot stay still or silent when the song explodes into its power chord-laden chorus. This song alone is worth purchasing the album.
The next best song would easily be "Don't Slow Down." The song doesn't rock like "Fast Song," but it will move you like no other. This song really shows what magic singer Aaron Marsh can work with his voice and his lyrics ("You can take everything I have/Just don't leave my side now-don't leave my side") and what the band can do with their music. The chords in this song are not complex (a plus if you want to play it on guitar), but the music is smattered with shimmering, ethereal layers that complement each other perfectly. Aaron easily has the best voice in the indie rock/emo game and his tonal range and gorgeous delivery are showcased here.
Other highlights include "No One Really Wins," a very punchy and energetic opener for the album that includes some great distorted bass and mean guitar riffs. Also, "Pin Your Wings" is a great upbeat rock song.
Unfortunately, the album is not without flaws. The band did itself and us as listeners a great disservice by including too many down-tempo ballads on the album. While "You Have My Attention" works well, others like "You Love to Sing" and "Hold Nothing Back" are (gasp!) boring. Some would argue that these songs just show Copeland's softer side, but they just pale badly in comparison to the other great songs on this album. And "Kite," which invokes what sounds like an Italian love song one would hear on the canals of Venice (complete with accordian and scratchy film reel background noise), simply doesn't work.
While songs like "Fast Song" and "Don't Slow Down" deserve six stars, I won't give the album five stars based on the strength of those songs. It may deserve that, but the tracks are just too inconsistent for me to give this CD a perfect score. Copeland would do well to realize that their guitars sound best with the distortion turned up. Also, as beautiful as Aaron's voice is, it doesn't seem to do him justice to have only acoustic guitars backing him up on most of the ballads. He truly shines with the whole band pounding away behind him. With any luck, the next album will give us more pure musical brilliance in the vein of "Fast Song" and "Don't Slow Down." Until then, however, you simply must own this CD.
P.S. As a side note, I'm a graphic designer (as is Copeland's bassist), so I love the classy, understated look of the album art and typography. It just goes to show the multifaceted (not just musical) talents of this wonderful band.
This CD seems like a natural progression for the band. The hard songs are harder and the soft songs are more contemplative. From a production standpoint, the overall sound quality on "In Motion" is leaps and bounds ahead of "Medicine Tree." The vocals are cleaner, the guitars are more punchy, the bass really growls (when called for) and the drums are very tight and sound incredible.
As far as songs go, there are a few absolute gems here. What surprises me about other people's reviews is that not many are singling out "Love is a Fast Song." The song is easily the best on the album, easily the best of Copeland's career thus far, and-truly-the best emo song I have ever heard. It is perfect in every way-lyrically, musically and technically. The opening guitar riff is heavy, sludgy and would have made Quicksand jealous. That one riff is like nothing Copeland has done before-it's a shame there weren't more like it on the album (but I'll get to that in a bit). The bass and drums during the verses are marvelously tight and drive the heart-wrenching vocals home more perfectly than any rock song I've heard. And I cannot stay still or silent when the song explodes into its power chord-laden chorus. This song alone is worth purchasing the album.
The next best song would easily be "Don't Slow Down." The song doesn't rock like "Fast Song," but it will move you like no other. This song really shows what magic singer Aaron Marsh can work with his voice and his lyrics ("You can take everything I have/Just don't leave my side now-don't leave my side") and what the band can do with their music. The chords in this song are not complex (a plus if you want to play it on guitar), but the music is smattered with shimmering, ethereal layers that complement each other perfectly. Aaron easily has the best voice in the indie rock/emo game and his tonal range and gorgeous delivery are showcased here.
Other highlights include "No One Really Wins," a very punchy and energetic opener for the album that includes some great distorted bass and mean guitar riffs. Also, "Pin Your Wings" is a great upbeat rock song.
Unfortunately, the album is not without flaws. The band did itself and us as listeners a great disservice by including too many down-tempo ballads on the album. While "You Have My Attention" works well, others like "You Love to Sing" and "Hold Nothing Back" are (gasp!) boring. Some would argue that these songs just show Copeland's softer side, but they just pale badly in comparison to the other great songs on this album. And "Kite," which invokes what sounds like an Italian love song one would hear on the canals of Venice (complete with accordian and scratchy film reel background noise), simply doesn't work.
While songs like "Fast Song" and "Don't Slow Down" deserve six stars, I won't give the album five stars based on the strength of those songs. It may deserve that, but the tracks are just too inconsistent for me to give this CD a perfect score. Copeland would do well to realize that their guitars sound best with the distortion turned up. Also, as beautiful as Aaron's voice is, it doesn't seem to do him justice to have only acoustic guitars backing him up on most of the ballads. He truly shines with the whole band pounding away behind him. With any luck, the next album will give us more pure musical brilliance in the vein of "Fast Song" and "Don't Slow Down." Until then, however, you simply must own this CD.
P.S. As a side note, I'm a graphic designer (as is Copeland's bassist), so I love the classy, understated look of the album art and typography. It just goes to show the multifaceted (not just musical) talents of this wonderful band.