お届け先を選択

March

4.7 5つ星のうち4.7 81個の評価

仕様
価格
新品 中古品
CD, CD, 2008/10/29 CD ¥2,093 ¥484
CD, CD, リミックス含む, 2008/10/14 CD, インポート
¥1,407 ¥300

【まとめ買いフェア開催中】よりどり2点以上で5%OFF
アウトドア用品、ファッション、食品・飲料、母の日ギフト、父の日ギフト関連商品など、10万点を超える対象アイテムからよりどり2点以上で5%OFF。 セール会場はこちら

曲目リスト

1 My Will Be Done
2 Hail The Shrine
3 Crow Killer
4 Grave Of Opportunity
5 We Are Not Anonymous
6 The March
7 Cutman
8 The Chosen
9 Letting Go
10 Truth Or Consequence

商品の説明

THE MARCH was recorded at both MA's System Recording Studios and Zing Studio with producer Adam Dutkiewicz. The album is said to feature Unearth's "most dyanamic material to date" combining strong tension and release, abundant guitar solos and a bulldozing power-groove. "Unearth are one of the very best at what they do... go metal-thrashing mad" - Alternative Press.

登録情報

  • メーカーにより製造中止になりました ‏ : ‎ いいえ
  • 製品サイズ ‏ : ‎ 14.22 x 12.5 x 1.07 cm; 90.72 g
  • メーカー ‏ : ‎ Metal Blade
  • EAN ‏ : ‎ 0039841469226
  • 商品モデル番号 ‏ : ‎ 103249
  • オリジナル盤発売日 ‏ : ‎ 2008
  • SPARSコード ‏ : ‎ DDD
  • レーベル ‏ : ‎ Metal Blade
  • ASIN ‏ : ‎ B001E7X4M4
  • ディスク枚数 ‏ : ‎ 1
  • カスタマーレビュー:
    4.7 5つ星のうち4.7 81個の評価

カスタマーレビュー

星5つ中4.7つ
5つのうち4.7つ
81グローバルレーティング

この商品をレビュー

他のお客様にも意見を伝えましょう

上位レビュー、対象国: 日本

2017年5月14日に日本でレビュー済み
Amazonで購入
めちゃカッコいい。
最高。
Unearthのアルバムで1番聴いている。
歌詞は全く理解していませんが。
2人のお客様がこれが役に立ったと考えています
レポート
2009年6月24日に日本でレビュー済み
Amazonで購入
MY WILL BE DONE. CROW KILLER. GRAVE OF OPPORTUNITY. WE ARE NOT ANONYMOUS. THE MARCH. CUTMAN. THE CHOSEN. TRUTH OR CONSEQUENCE.は個人的に非常にテンションが高くなる曲。これらの曲聴けばきっと満足できるのではないでしょうか?
今年、BLITZのラムオブゴッド、インフレイムスのトリプルライブに行きましたが、このアルバムの曲達も充分な盛り上がり!
アンアースの全アルバムはもちろん、キルスウィッチ、AILD、BFMV、ATRなどと比べても同等、それ以上のクオリティだと確信しています。
8人のお客様がこれが役に立ったと考えています
レポート
2008年11月5日に日本でレビュー済み
USのメタルコア・バンドの4thアルバム。

Unearthは”格好良いツインギターとテンションの高いスクリームで疾走するファストパート”と”スローパート(ブレイクダウン)”の使い分けが上手いバンド、というイメージがあります。

今作も基本的な部分は変わっていないものの、メロディアス度がアップし、ファストパートとスローパート(ブレイクダウン)の使い分けも前作までと比べると極端ではなくなり、聴きやすくなった印象です。

ギターソロを大幅に増加したためツインギターがメロディアスという意味で存在感が強くなっていますが、激しさやヘヴィさは減退した感じがします。

少しイメージが変わりましたが、アルバムのクオリティはメタルコア・バンドの作品でトップクラスの高さだと思います。
8人のお客様がこれが役に立ったと考えています
レポート
2009年2月2日に日本でレビュー済み
メタルコアファンにはお馴染みのバンド。
今回もメタリックなハードコアパートに叙情的なメロディ炸裂でやってくれます。ザクザク刻まれるリフとギターのメロディがはまる人ははまると思います!
しかし8曲目だけ何故パンク調?!アルバムの流れを切ってしまっている感が…いささかマンネリしてきてる感じがするので次回作辺りが正念場か?!
2008年11月5日に日本でレビュー済み
前からギターソロが増えたらさらにいいと思っていたバンドですが、今作ではかなり増えました。それに彼等が弾くだけにかっこいいです!

今作は疾走感が若干薄れメロディアスなパートが増えましたが、基本は前作の延長線上でリフやリズムも相変わらずかっこいいので、UNEARTH好きな方は買って損はないと思います!
2人のお客様がこれが役に立ったと考えています
レポート
2009年2月20日に日本でレビュー済み
この手のバンドは数ある中しばし騙され続けて来ましたけどこのバンドは久しぶりに当たりですね曲もギタープレイも充分満足できる出来です。買って損はしないと思います。
2人のお客様がこれが役に立ったと考えています
レポート
2009年3月8日に日本でレビュー済み
非常に音に緊迫感のあった前作と同等いやそれ以上を勝手に期待した為、肩透かしにあった感じが第1印象でした。

今作は彼らの自信からくるリラックス感というか余裕を感じられるのが、その原因かなと分析しております。

が、前作と1曲づつ交互に並べて聞いてみるとそう遜色なく聞けたんで曲並びに問題ありなんでしょうか。

それとも前作の様に世界的に高名なプロデューサーを起用しないとあの緊迫感は出せないのか、いやこのバンドなら出来るはずと信じて次作に期待します。

長々と書きましたが、今作も充分及第点以上だと思います。

ただ、自分が彼等に求めるレベルのハードルが高すぎるんでしょうな…。
4人のお客様がこれが役に立ったと考えています
レポート
2009年2月28日に日本でレビュー済み
OKだ。

でも、メタルコアで指摘されやすい一言を言おう
「単調だ」「同じに聞こえる」
ですな。

まあ、基本的に曲はいいんですけどね。
これは熱血的なファンでない限り、曲の見分けがつかないか。
1人のお客様がこれが役に立ったと考えています
レポート

他の国からのトップレビュー

すべてのレビューを日本語に翻訳
Plyo lunge
5つ星のうち5.0 Awesome!
2019年7月6日にカナダでレビュー済み
Amazonで購入
Discovered Unearth from this album. One the best metal bands ever!
Marco G. (Roma)
5つ星のうち5.0 The March
2020年4月12日にイタリアでレビュー済み
Amazonで購入
Gruppo metalcore/deathcore molto tecnico. Forse il loro lavoro migliore. Nella confezione c'è anche un DVD.
emmanuel r
5つ星のうち5.0 great album
2018年12月9日にフランスでレビュー済み
Amazonで購入
great underrated band
Khyron
5つ星のうち5.0 My Allegiance Lies Here
2014年11月15日にアメリカ合衆国でレビュー済み
Amazonで購入
Just as we can now look back on The Clash’s ‘London Calling,’ Bad Brains’ ‘Rock For Light’ and Quicksand’s ‘Slip’ as landmark recordings of Punk, Hardcore and Post-Hardcore respectively, we can now begin to look at the recordings that will fall under the rather wide banner of Metalcore and begin to single out the high watermarks. Unearth’s 2008 release, ‘The March,’ absolutely deserves to be part of that discussion. Perhaps the purest and most evenly balanced metal record of the new millennium, ‘The March’ is in many respects the standard-bearer of the genre; a sonic blueprint if you will for what a Metalcore record can and should sound like.

Easily one of the most prolific modern metal producers, Adam Dutkiewicz returned to helm the soundboard on this, the band’s fourth LP. Without belaboring a point I’ve made several times before, his absence on Unearth’s previous outing, ‘III: In The Eyes Of Fire’ was glaring and, through the lens of history, unforgiveable. Perhaps realizing that the unbearably loud thumbprint that Terry Date placed on that recording was not something they wished to repeat, Dutkiewicz was brought back in, presumably to assist in righting the ship. And right it they did. The sound here is so clean and crisp; the balance and layering of instruments done so well that the recording has an almost zen-like feel to it. One does not need to be an audiophile to appreciate the way in which every instrument, including Trevor Phipps’ vocals, have been layered within a whisper of perfection- allowing the listener to pick out each instrument at any given point in any song.

As the two releases that followed ‘The March’ have made demonstrably clear, this band is defined by the inspired, synchronous twin-lead guitar work of Buz McGrath and Ken Susi. On this record, ferocious and technically stunning leads on ‘My Will Be Done,’ ‘Crow Killer’ and the title track amongst others first engage and then demand the listener’s attention. On no other Unearth song is this truer than on ‘Crow Killer.’ Featuring one of many start-stop breakdowns culled directly from the post-hardcore movement, the track pivots on a menacing lead following the second chorus, invoking both Maiden and Priest in the process. That’s a lot of ground to cover in less than four minutes.

Though I’ve lumped praise upon both Mike Justian as well as the band’s new drummer, Nick Pierce, the absence of a human octopus keeping time on this record may actually be preferrable. John Maggard’s bass is presented better here than on any other recording. Trevor Phipps voice, which has recently taken on a new life as a rabid scream-growl hybrid, compliments the rhythm section remarkably well, allowing the lead guitars on ‘We Are Not Anonymous’ and ‘Letting Go’ to rise comfortably above the other instruments. Again, the sonic balance struck on this record is unparalleled.

And it’s that balance that permits appreciation of the various genres and styles incorporated here. ‘The March’ truly skates the knife’s edge between Euro-Metal and American Post Hardcore. Nearly every track features a breakdown any fan of Snapcase would recognize, while at the same time incorporating the thunderous pulse of Meshuggah and the clean, electrified groove of In Flames. This amalgamation of crunch and technicality is the hallmark of Metalcore and ‘The March’ is arguably the best representation of the balance being struck between the two.

Of the bands six studio albums to be released to date, ‘The March’ is far and away the band’s most accessible, both in regards to sonic presentation and song structure. The follow-up, ‘Darkness In The Light’ would continue in this vein, while ratcheting up both speed and technicality several notches. Their most recent album, ‘Watchers Of Rule,’ finds the band abandoning almost every semblance of melody for unabashed chaotic doom. Though many will rightfully cite ‘The Oncoming Storm’ as Unearth’s best recording, ‘The March’ is perhaps their most important. History will ultimately determine which recordings from any given band’s catalog are the most enduring. As far as this fan is concerned, however, outshining this album will be a daunting task indeed for Unearth.

At least they have something to work towards.
2人のお客様がこれが役に立ったと考えています
レポート
Mohd.Riduan bin Jantan
5つ星のうち5.0 Old but gold.
2014年12月27日に英国でレビュー済み
Amazonで購入
One of the best metalcore albums of all time. Still making me pumped even though this has been out years ago. Really digging the melodic and the catchy stuff in this album. Made you reminiscing the good old days of metalcore era too. Metalcore nowadays has been kinda weak, repetitive and boring. And that's the reason why i'm listening back to this old but gold tunes. Worth to be added to your collection and a good references for younger bands too.