愛を伝えたい ♪ ♪ ガラスの靴に言葉をたくして・・・

■ガラスの靴にシンデレラの城と馬車を書き込んだ「デザイン靴」です。
ガラスの靴の裏側に描きこんでいます。

ガラスの靴Webサイト



素材 : ガラス
特徴 : ガラスの靴に城と馬車を描写
大きさ : 長さ240mm×幅75mm×高さ120mm
重さ : 850g
色  : 透色

//////////// ////////////

ガラスの靴に文字メッセージを書き込むことができます。

・英文50文字以内、日本語30字以内
例文文字Webサイト

 例えば)、Commemoration of wedding, Hanako & Taro
 例えば)、My heart with go on
 例えば)、I’ll make love to you
 例えば)、I love you hanako,2011


文字書き込み料は2,000円(消費税別)。

製造・販売元 有限会社クライスト


(例文)

A happy christmas! ハッピークリスマス!
Absence makes the heart grow fonder. 離れていることがお互いの情愛をより深める
A perfect love does last eternally. 真実の愛は永遠に続く
All of a sudden, you seemed special. 突然あなたが特別に見えた。
Be happy. 幸せです。
Be happy together.  いっしょに幸せになろう。
Because you Loved me なぜなら、愛されているから
Best of my Love. 私の優れた愛

Crazy for you 君に夢中さ
Congratulations on your ○○th birthday. ○○回目のお誕生日、おめでとう
Congratulations on your wedding. ご結婚おめでとうございます
Cinderella!! You are made happy. シンデレラ!あなたは幸せになります。
Can you feel the Love tonight? 今夜愛を感じることができるかな
Crazy in Love 正気じゃないんだ

Don’t Worry Be Happy. 心配しないで、幸せよ
Ever moment with you. どんな時もあなたと一緒。
Even distance cannot keep us apart. 離れていても心はいつも結ばれている。
Endless Love いつまでも続く愛
Eternally joined in love for each other. お互いへの愛で、永遠に結ばれる。
For you my love, on our anniversary. 愛する人へ、私たちの結婚記念日を祝して
From now on, I would like us to be together for ever. これからはずっと一緒にいたい
Good luck homies !! 幸運な仲間
Give us kiss? キスしてみない?

Happy together ともに幸せ
Happy birthday to you 誕生日おめでとう
Happy wedding,happy life. 幸福な結婚式,幸せな家庭
Happy Marriage 幸せな結婚
Happy St.Valentine’s Day ハッピーバレンタインデー
Happy birthday,my love. 愛する人へ お誕生日おめでとう
Here There And Everywhere. どこそこでも
...happiness.. through all eternity. 幸せよ、永遠に

I ハート U
I’m in love with you baby. 可愛いあなたに惚れてます
I’m in love with you. あなたがとても好きです
I’m lovin’you. It’s true. ほんとうに愛しているよ。
I’m madly in love with you. 君を死ぬほど好きだ。
I’m crazy about you. 私はあなたに夢中です
I’m really glad I met you. 君に出会えて本当に良かった。
I’m so happy we’ve met. あなたと出会って本当によかった。
I’m obsessed by love. 私は恋のとりこです
I’m wishing (Taro) and (Hanako) happiness. 太郎と花子の幸せを願っております
I’ll stand by you all the time. あなたの支えになりたい。
I’ll save my life only for you. あなただけに私の愛を取っておくね。
I’ve never really liked anyone before I meet you. あなたに逢うまで、人を好きになったことなんてなかった。

I arrest you in love. 僕の愛で君を逮捕する
I give my heart to you. Nobody else could ever do. 誰にもできなかった僕の想いを君にあげます。
I get the feeling, the more involved I get with you. どんどん君に引き込まれて行く。
I think of your love. 君の愛を思い起こします
I think about you all the time. 君のことで頭がいっぱいだ
I think very tenderly of you.君のことがたまらなく愛しい。
I think of you and I’m living out my fantasy. あなたを想い、夢みてる。
I like you lovely. 可愛い君が好きです
I like you very much, just as you are. そのままの君が大好きなんだ
I make you happy. HANAKO 花子、僕は君を幸せにします。
I need you. I want you. I love you. 僕は貴方が必要です、貴方が欲しい、貴方を愛しています。

I love you Hanako! 愛してる花子!
I love you more than words can say. 言葉にならないくらい大好き。
I love you deeply, and with all my heart. あなたを心の底から深く愛しています。
I love you just the way you are. 今のままの君を愛してる。
I love you with all my heart. 君を心から愛しているよ。
I send you love. あなたに愛を送ります
I swear to love you. あなたを愛していると誓います
I have strong feelings for you. 君を大事に思っている
I hope you see, you are very special to me 君に会いたい、君は僕の大事なひと
I hope I walk with you to the future. 僕の願いは君と一緒に未来まで歩くことだ

I only have eyes for you,You are wonderful. もうあなたしか見えません。君は素晴らしい
I remember you had a daily. I love you. 君がいた日々を忘れない。君を愛してる
I finally decided to get in love with you. 君を最後の恋にしようと決めました
I can’t stop loving you. 君を愛さずにはいられない
I can’t live without you. もう 君なしでは生きられない。
I can’t live if there is no love of you. 君の愛がなければ僕は生きられない
I can’t get you out of my mind. あなたのことが忘れられません
I can’t imagine a life without you. 君のいない人生なんて、考えられないよ
I couldn’t understand why my chest felt so love. 僕の切ない想いを分かってくれ。だから愛して欲しい。

I just want to be your everything. あなたのすべてであってほしい
I just wanted to make love to you. 君と愛し合いたい。
I just wanted an excuse to talk to you. ただ君と話す口実が欲しかった。
I do it for you あなたのためにやります
I didn’t know the meaning of my love and happiness until I met you. あなたに会うまで、愛と幸せの意味を知らなかった。
I promise I’ll make you happy. 必ず幸せにすると誓うよ。
I promise that I’ll make you happy. 必ず幸せにすると約束するよ。
I found you at last. You are the one of my dreams I have been searching for.やっと会えた。あなたは私がずっと探しつづけた人。
I liked you the whole time. 好きだったよ、ずっと。

I want you to want me. 私を欲しがって
I want to know what Love is. 愛って何かを知りたい
I want to walk on the Virgin Road with you. 君と一緒にバージンロードの上を歩きたい
I want to spend the rest of my life with you. 君とずっといっしょにいたいんだ!
I wish for you. 君を思う
I was conscious of my real feelings for you. あなたへの想いを自覚してしまった。
I wish I could be there with you. ずっと一緒にいられればいいのに
I wish you both happiness forever. 二人の幸せが永遠に続きますように
I wish to your whole life together. 生涯の終わりまで共に歩まれますように
It won’t change my mind. そんなことで私の心は変わらない。
It comes to my house, and be in my house. ウチくる、ウチにいなよ
Iridescent glow of summer love, to tell you. 夏の恋は虹色に輝き、あなたに伝えたい

Just for you.  ただ、あなたのためだけに。
Kiss me before I rise.起きる前にキスをして。
Knock on wood 幸運を祈る
Keep loving me! 私をずっと好きでいてね
Please marry me.You are my life. 僕と結婚して下さい。君は僕のいのちだ。
Please make my favorite dish every day. 毎日僕の好きな料理を作って下さい
Please always cook for me. 君にいつも料理を作ってほしい

Let’s create more love with me. 僕と愛を育もうよ。
Let’s be indefinitely together. いつまでも一緒にいよう
Likeness begets love. 似たもの同士に愛が生まれる
Let me wish you a happy birthday! あなたの幸せな誕生日を願っています!
Life is not worth living without you. 君なしで生きていく人生に価値などないよ
Loving loving, and loving you. 好きで、好きで、好きで。

Love shortens the distance. 愛は長い距離も縮める
Love so sweet とっても甘〜い愛
Love Me Warm And Tender. 私を優しく愛して
Love you now and forever. 今もこれからもずっとあなたを愛してる。
Love me do. わたしを愛して。
Love you Kiss you Want you Hold you. あなたを愛して、キスして、求めて、抱いて。
Love will keep us together. 愛は私たちを結ばせる
Love and understanding bring joy forever. 愛と思いやり、それは永遠の幸せをもたらす 。

Never stop loving me! 私をずっと好きでいてね
Nothing make me happier than being close to you. 君の傍にいなければ僕は幸せじゃない。
No matter how much time goes by, I love you. どんなに時が経っても君を愛してる。
My heart will go on. 私の想いが届くでしょう
Melt with you お互いにめろめろ
My love to you is large. 僕の愛は大きいよ
My love never disappears indefinitely 僕の愛は絶やさない
My love never discontinues through all eternity. 僕の愛はいつまでも続くのです。
My heartiest congratulations to you both. お二人に、心からお祝いを申し上げます
Many happy returns of the day! この良き日が何度も繰り返されますように
Merry Christmas! メリークリスマス!
May your Christmas wishes come true! クリスマスの願い事がかないますように

Only you can make me happy or cry.  私を幸せにできるのも泣かせられるのもあなたしかいない。
Only you are seen. あなたしか見えない。
Only You 君だけ
Our love will last forever. 二人の愛は永遠に。
Only you are loved. 君だけを愛してる
Please smile at me for the rest of my life. 僕にあなたの微笑みをください。
Please marry me. お願いです。結婚してください
Please keep holding my hands. どうかこの手を離さないで。
Please smile at me for the rest of my life. これからの私の人生に、あなたの微笑みをください。
She was the world to me. 彼女は私のすべてだった。

Take it easy 気楽におやりなさい
This is a present of my love. これは僕の愛のプレゼントです
The person whom I loved is only you. 僕が愛した人はあなただけです
The marriage is good.because I make you happy. 結婚っていいよ。僕が君を幸せにするから
To the greatest couple. すばらしいお二人へ
Touch my heart.  想いを届けたい。
Thank you for much your love. 沢山のご好意をありがとう
Thank you for having discovered me. 私を見つけてくれてありがとう。
Thank you for being a wonderful friend. すばらしい友達でいてくれて、ありがとう
The ○○th Weddinng Anniversary 2014’○○回目の結婚記念日 2014’

Undo a chain of love. 外してよ、愛の鎖を。
Unforgettable you 忘れがたい君
Unfortunately, I’m a bad loser. あいにく俺は諦めが悪いんだ。
Unless now is dream, I vow etarnal love. もし今が夢でないなら、キミに永遠の愛を誓おう。
Until now I have been looking for you.今までずっとキミを探し続けてたんだ。
Until now I didn’t see why I live, but I realize at last that I live to meet you.今まで何のために生きているか分からなかったけど、やっ

と気づいた。キミと出会うためだったんだ。
Urgent situation! I fall in love with you ! 緊急事態!アナタに恋しちゃいました!
Until you are addicted to my love, I love you. 俺の愛に溺れるまで、愛してやる。
Until I die, no, even after I die, I’ll love you forever. 死ぬまで、いや、死んでからも、キミを永遠に愛し続ける。
Usually and forever I love you. 『いつも』そして『いつまでも』アナタを愛してる。
Unlike the past, I’m an adult. I can’t be satisfied with only a kiss. 昔と違って、私も大人なの。キスだけじゃ満足できない。

Where there’s a love, there’s a way. 愛のあるところにみち道がある
Won’t you marry me? I’m OK! 結婚してほしい? OKだよ。
With best wishes for your wedding day. ご結婚の日に、温かな気持ちをこめて
With best wishes for Merry Christmas! 幸せなクリスマスをお祈りいたします
With love on your birthday. お誕生日に愛を込めて
Wedding wishes for your special day 2014’10.10 結婚の願いが叶えられた日 2014’10.10
With love and happiness. 愛と幸せをこめて
What you love I can love. 君が好きなものは僕も好きになれる。

You’re in my heart. あなたは私の思いのすべて
You’re my first love and will be my last. あなたは私の最初で最後の恋人。
You’re very special to me. あなたは大事な人です
You’re already highest. 君はもう最高!
You’re my sunshine, my only sunshine. 君は僕の輝き、唯一の輝き。
You’re the last angel of me. 君は僕の最後天使
You’re always in my heart. 心はいつもあなただけ
You’re everything to me. オレにとってキミは全てだ。
You’re my destiny. You are my happiness. 君は運命の人であり、僕の幸せです。
You’re my destiny. I will live with me. 君は僕の運命さ。僕と共に活きよう。

You’re my dream come true. 僕の夢がかなって君がいる。
You’re my Cinderella. 君は僕のシンデレラ
You’re so beautiful. 君はとても美しい
You’re my Sunshine. You are my life. 君は僕の輝き、僕の命
You’re my great friend. 君は大事な友だち
You’re The First, The Last, My Everything. 君は初めであり、最後であり、僕のすべてなんだ
You’re the most important person to me. 僕にとって君が一番大切なんだ。
You’re my first love and will be my last. あなたは私の最初で最後の恋人。
Yours forever. 永遠にあなたのもの。
Your sight, my delight. 私の喜び、それはあなた。
Your smile is my happiness.貴方の笑顔が私の幸せ。
Your love is all I think about. 君の愛で僕はとりこになった。

You and I together forever. 僕と君は永久に離れず
You took my breath away,Please do not separate me. あなたに心を奪われました。私を離さないで下さい
You make me happy when skies are grey. くすむ気持ちを君は幸せにしてくれる
You have been the only one for me. 私にとって、あなたはずっと特別な人なんです。
You always make me happy. いつも君といるときが幸せなんだ。
You gave your heart to me, so I’m gonna give you mine. あなたがあなたの気持ちをくれたから、私は私の気持ちをあげる。