仕事再開 Back to work

お久しぶりです!
いつもありがとうございます〜♪


下の子も保育園に入りましたので仕事再開できました!
今月新しいあれこれでバタバタしていますが
5ー6月を目処にイベントにも手づくり市にも出店して足を運びたいと思っています。
また出店日など詳しくアップします!


前日フランスのお客様にこの暖かい一枚をまらいました。
昨年に京都の手づくり市でお会いできとてもとてもすばらしい出会いでした!
Kippolan Pottery の器も持って帰ってくださいました〜
またお会いできることを心からお楽しみにしてます!


そして工房の新しいシェルフです!
宝物の旦那に作ってもらいました〜
家事も仕事のことも手伝ってくれるのでいつもいつも感謝です^^


ではでは〜



Long time no see!
Thank you all for being there!


My younger child entered nursery so I'm able to start working again.
This month has been about adjusting to new life and going here and there.
But I hope to begin going to events and markets around May-June.
Once I know the details, I will inform about it in here!


I got this nice and warm photo the other day from my customers in France.
We met last year at a market in Kyoto and it was a wonderful thing!
They took Kippolan Pottery's vessels with them to France, what an honor.
I'm looking forward to meeting them again some day some where!


And here is a new shelf at my studio.
My treasured husband built and put it together.
He is always helping around the house and with my work,
so I'm very thankful for him. :)


Okay until next time...