不毛な理論 my barren theory

あなたはわたしの悲しい顔を見ただろうか
わたしのダメな一日に出くわしただろうか
勝者は古びたネクタイをはためかせる
世界の終りに至る頂点で


わたしだってハハハと笑いたい
あなたにわたしの些末な物語を話したい
敗者は有り金を使い果たす
冷蔵庫に至る頂点で


健全な人たちは陽の光の下で
露を食べ 支払うべきものを食べていた
わたしはその周縁を歩き回る
今日はわたしの不毛な理論を
お話できる余地はないらしい


何も無い洞穴から現れたような人生
このひどいやり方を共有したい
罪人はタバコをやめようとしない
最後の敗走に至る頂点で


弱々しい人たちは陽の光の下で
接着剤を食べ 手がかりを食べていた
わたしはその周縁を歩き回る
今日はわたしの無駄な知識を
お話できる余地はないらしい


あなたに名を呼ばれるたびに硬直してしまうけど
結局は駆け寄ってしまう
わたしは煙突の中で滅びたようです
旅の目的地に至る頂点で



Did you see my face of sorrow?
Did you see my useless day?
The winner's fluttering the old ties
At the peak on the way to the end of the world.


I want to laugh like you, hahahaha.
I want to tell you my little story.
The loser spend all the money
At the peak on the way to the refrigerator


Healthy people, under daylight.
Ate dew, or ate the due.
I'm wandering in the marginal.
There is no room today
To speak my barren theory.


Life that appeared from an empty cave.
I want to share this awful way.
The sinner never give up smoking
At the peak on the way to the final retreat.


Weak people, under daylight.
Ate glue, or ate the clue.
I'm wandering in the marginal.
There is no room today
To speak my useless knowledge.


When you call my name, I'm stiffened.
However, I run to you, after all.
I guess I'm ruined in the chimney,
At the peak on the way to the destination.