平成28年度(第71回)文化庁芸術祭参加作品に選出されました。


2017/7/24。東京オリンピック2020🇯🇵開会式まであとちょうど3年。そこできっと良い仕事が出来るように昨年のリオから自分なりにはスタートを切りました。その中で作らせて頂いた作品 WOWOW「WHO I AM」「ダニエル・ディアス」を「第71回文化庁芸術祭参加作品」に選出して頂くことが出来ました。㊗️紆余曲折ありましたが大勢のチームみんなで協力してここまでこれて嬉しい限りです。何より金メダル4つも獲得したダニエルという主役がかなり強い存在だった🏅🏅🏅🏅良い機会を頂きありがとうございました!🏊🏊シーズン2も負けじと面白い選手なので頑張っていきますよー!🙌🏂🏂🏂
It's July 24th today. 3 more years to go until the opening ceremony of Tokyo Olympics 2020! I've been aiming at it since I started to direct the Paralympics documentary “Who I Am” in Brazil last year. And the good news is that it got the official selection for Agency for Cultural Affairs, Government of Japan. Thank you all for your support! The shooting of the Season II has started, and I can’t wait to share it with you!

平成28年度(第71回)文化庁芸術祭 | 文化庁
#Repost @wowowparalympic
@danieldias88 #WhoIAm #wowow #paralympics #documentary #rio #roadtotokyo #swimming #brazil #brazil🇧🇷 #Tokyo2020