さて、2重請求ですが。 追記あり

アップルのサポートに
再度、戻してみた。


Apple本社で解決してほしいな。



That is NOT correct!

Apple takes 30% of every sale, and they manage the sales and the refunds.

On Mar 17, 2010, at 6:40 AM, higekuma3 wrote:

> I already contacted apple.
>
> Then.the support center told I should contact stone design.
>
>
>

>
>
> On 2010/03/17, at 20:49, Andrew Stone wrote:
>
>> I think you have to contact Apple. We should have been clearer: If you upgrade Free to the Pro features, then FREE BECOMES PRO (if you THEN download PRO, they charge you for that too).

>> I can give you a free PRO license to give a friend who may give you the 600 yen?? ;-)

>> Redeemable though a US iTunes store account (you can make one - google how:)

>

>>> comments:
>>> I was double charged, one is upgrade and the other is iTunes store for a backup just in case. 6 Twittelator Pro Features, : Stone Design Corp \600 9 Twittelator Pro, v3.7.2, : Stone Design Corp (4+) How do I get the refund?

>>> email:
>>> higekuma3

>> Andrew Stone
>> Twitter / @twittelator
>> http://www.stone.com

追記:
アップルに再度掛け合って、返金してもらえることになりました。


TIPS:

アプリ内課金をして、同期する前に、iTunesバックアップ購入してしまうと、
2つを購入する意思と見なされます。

なので、アプリ内課金で、upgradeをしてしまった人は、
まず、同期を取って、その後、iTunesバックアップでダウンロードしましょう。


っていうか、不安定なアプリになったときは、
再度、インストールしなおしてください。ってメーッセージ
入れるなら、それくらいの説明が必要だわな。




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