女は死ぬまで? Hする理由は、男女であまり異なる事は無いらしいので・・・

花街や風俗関係など、性的な因習にあまりとらわれない社会では、よく言われる事であるが、とある調査
Why Do People Have Sex? - Researchers Explore 237 Reasons -
Dr. David Buss と Dr. Cindy Meston (July 31, 2007)によれば、男女共に性交する理由にあまり違いは無いとの事。
と云うことは、齢(よわい)を重ねるとへたってしまう男性とは異なり、女性は死ぬまでなのだろうか?
ちなみに、同レポート中の行為を行う理由をへたれ翻訳してみると・・・

  Men's top 10 reasons: Women's top 10 reasons:
男性のトップ10の理由: 女性のトップ10の理由:
1 I was attracted to the person. I was attracted to the person.
  相手に好意を持ったので。 相手に好意を持ったので。
2 It feels good. I wanted to experience physical pleasure.
  気持ち良くなるジャン! 私は肉欲を満たす喜びを経験したかった。
3 I wanted to experience physical pleasure. It feels good.
  私は肉欲を満たしたかった。 気持ち良くなるジャン!
4 It’s fun. I wanted to show my affection to the person.
  おもしろいジャン! 私の愛情の度合いを示したかったから。
5 I wanted to show my affection to the person. I wanted to express my love for the person.
  私の愛情の度合いを示したかったから。 私の愛情を表現したかった。
6 I was sexually aroused and wanted the release. I was sexually aroused and wanted the release.
  私は、性的を満た(開放)したかった。 私は、性的を満た(開放)したかった。
7 I was “horny”. I was “horny”.
  性欲をかき立てられて。 性欲をかき立てられて。
8 I wanted to express my love for the person. It’s fun.
  私の愛情を表現したかった。 おもしろいジャン!
9 I wanted to achieve an orgasm. I realized I was in love.
  私はオルガスムを得たかった。 愛を実感したかったから。
10 I wanted to please my partner. I was “in the heat of the moment”.
  相手を喜ばせたかった。 その時の勢いでやっちまった。
Men's bottom 5 reasons: Women's bottom 5 reasons:
  男性のラストから5位まで: 女性のラストから5位まで:
1 The person offered to give me drugs for doing it. I wanted to give someone else a sexually transmitted disease.
  ドラッグをもらえるから。 性感染症を誰かに移してやりたかった。
2 I wanted to give someone else a sexually transmitted disease. Someone offered me money to do it.
  性感染症を誰かに移してやりたかった。 お金を貰えるから。
3 I wanted to punish myself. I wanted to get a raise.
  自らを罰したかった。 昇進(昇給)の為。
4 I wanted to break up my relationship. It was an initiation rite to a club or organization.
  関係を終わらせたかったから。 それはクラブか組織へ参加する為の通過儀礼でした。
5 I wanted to get a job. I wanted to get a job.
  仕事にありつく為。 仕事にありつく為。

しかし、少数意見

  • 性感染症を誰かに移してやりたかった。
  • 仕事にありつく為。
  • 昇進(昇給)の為。
  • それはクラブか組織へ参加する為の通過儀礼でした。

これらは、かなりヤバイ理由ですね。 さらに、女性の10位、

  • その時の勢いでやっちまった。

これも、考えようによっては、かなりヤバイ。 後、どうするのだろう? 避妊とかぁ・・・
ま、Hoo Poo のへたれ翻訳を鵜呑みにしないで、正しくは原文をあたってください。 もっとも、日本で同じ調査をしたら、まったく異なる結果になるとは思いますが・・・